E-Katalog

E-katalog branży turystycznej to katalog produktów i usług branży medyczno-uzdrowiskowej, sportowo rekreacyjnej i biznesowej MŚP w województwie małopolskim. Katalog przedstawia profile Małych i Średnich Przedsiębiorstw branży turystycznej i przemysłu czasu wolnego w Krakowie i Małopolsce, zainteresowanych rozwojem współpracy międzynarodowej. W katalogu znajdują się sylwetki zgłoszonych firm, informacje o ich działalności i ofertach w obszarach współpracy, wraz z danymi kontaktowymi. E-katalog umożliwi szybkie wyszukanie lokalnych partnerów i potencjalnych obszarów współpracy.

Szukasz partnerów biznesowych w Małopolsce i Krakowie? Zobacz listę Małych i Średnich Przedsiębiorstw zainteresowanych współpracą międzynarodową.

E-katalog jest dostępny w wersji on-line (poniżej) oraz w formie plików do pobrania. Pliki do pobrania są dostępne w ośmiu wersjach językowych.

ul. Ogrodowa 2
34-730 Mszana Dolna
+48 18 331 23 82
+48 506 140 446
Pokaż
Rok założenia: 2005
Agnieszka Komarzyńska
Manager hotelu
+48 506 140 446

Folwark Stara Winiarnia

Folwark Stara Winiarnia to miejsce stworzone z myślą o profesjonalnej obsłudze konferencji, szkoleń i spotkań integracyjnych.
Posiadamy ponad 10-letnie doświadczenie w organizacji tego typu imprez.

Dysponujemy zapleczem hotelowym, gastronomicznym i szkoleniowym.

Zostaliśmy uhonorowani w konkursie „ODYS” za „Najlepszą jakość usług turystycznych w woj. małopolskim”, wyróżnieni jako „Najlepszy obiekt turystyki w Powiecie Limanowskim” oraz nominowani w Plebiscycie Wielkie Odkrywanie Małopolski w kategorii „smacznie i z tradycją”.
Posiadamy certyfikat Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2008

Do dyspozycji naszych gości oddajemy bogate zaplecze hotelowe i gastronomiczne, pozwalające na organizację wszelkiego rodzaju konferencji, spotkań integracyjnych oraz biznesowych.
HOTEL*** – 60 miejsc noclegowych.
RESTAURACJA – możliwość organizacji bankietów do 250 osób, zewnętrzne podcienia grillowe.
SZKOLENIA – 5 sal konferencyjnych o powierzchni od 30 do 220 m², mieszczących w zależności od układu (konferencyjny/szkolny/teatralny) od 20 do 250 osób. Wyposażenie konferencyjne: projektory, ekrany, flipcharty, nagłośnienie,
klimatyzacja.
Oferujemy również szeroki wachlarz dodatkowych atrakcji – od degustacji win i whisky, koncertów bluesowych/jazzowych/rockowych, grilla na dziedzińcu folwarcznym, po wszelkiego rodzaju zabawy integracyjne typu indoor i outdoor.

Ze względu na nasze położenie na pograniczu Gorców i Beskidu Wyspowego, bliskość Krakowa, Wieliczki, Zakopanego, jak również wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu degustacji win i organizacji koncertów, nasza oferta zorganizowania konferencji i spotkań w niepowtarzalnych, zamkowych wnętrzach jest warta uwagi klientów nie tylko polskich, ale i zagranicznych.

GRAJÓW 150
30-252 Wieliczka
+48 12 271 28 93
+48 600 097 148
Pokaż
Rok założenia: 2001
Maria Michalska-Zalewska
WSPÓŁWŁAŚCICIEL
+48 608 791 751

Folwark Zalesie

Folwark Zalesie to obiekt o przeznaczeniu hotelowym, bankietowym, konferencyjnym i wystawienniczym, o łącznej powierzchni użytkowej 2000 m² oraz z 30-hektarowym terenem zielonym na organizację eventów typu outdoor. Od 2001 r. zajmujemy się organizacją konferencji, szkoleń, bankietów, imprez teambuildingowych, pikników motywacyjnych itp. Członkostwo w organizacjach: Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, Małopolska Organizacja Turystyczna, Wielicka Organizacja Turystyczna.

Folwark Zalesie oddalony jest o 25 km od Rynku Głównego w Krakowie. Oddalenie od miasta stwarza idealne warunki do pracy, jak i do aktywnego wypoczynku. Oddajemy do dyspozycji klienta 30 ha naszego terenu na organizację różnego rodzaju eventów typu outdoor, w postaci koncertów, pikników czy imprez integracyjnych. Oferujemy również 4-hektarowy Driving Range Zalesie do nauki gry w golfa. Posiadamy 20 pokoi hotelowych z 50 miejscami noclegowymi. Ośrodek konferencyjny Folwark Zalesie składa się z 6 sal bankietowo-konferencyjnych, które mogą być łączone lub dzielone. Sale wyposażone są w klimatyzację, projektor, rzutnik, mikrofon, nagłośnienie, możliwość zaciemnienia i zmiennego ustawienia sali. Najmniejsza z sal jest odpowiednia dla niedużych kilkuosobowych grup, natomiast połączenie wszystkich sal stwarza możliwość organizacji eventu zasiadanego, np. konferencji dla 1500 osób. Oferujemy idealne warunki do organizacji szkoleń, konferencji, targów, wystaw, warsztatów, zajęć teambuildingowych, zarówno indoor, jak i outdoor. Dysponujemy własnym zapleczem gastronomicznym, węzłami sanitarnymi i parkingiem dla 500 samochodów osobowych lub 30 autokarów.

RYTRO 302
33-343 Rytro
+48 18 441 63 90
+48 600 011 856
Pokaż
Rok założenia: 2003
Beata Handzel
WICEPREZES ZARZĄDU
+48 600 011 856

Gościniec Galicyjski w Miasteczku Galicyjskim

Działalność w obszarze turystyki prowadzimy od 14 lat. Miasteczko Galicyjskie wzięliśmy w dzierżawę od Muzeum Okręgowego w Nowym Sączu w 2014 r. na czas nieokreślony. Wspólnie z MARR przygotowaliśmy Strategię Rozwoju Produktu Turystycznego we wszystkich firmach naszej działalności turystycznej.

Gościniec Galicyjski w Miasteczku Galicyjskim to niezwykła przestrzeń muzealna, będąca filią Sądeckiego Parku Etnograficznego. Wizyta w tym miejscu przenosi nas o dziesiątki lat wstecz, na rynek i uliczki, które oddają charakter małomiasteczkowej zabudowy XIX-wiecznej Galicji. Do Państwa dyspozycji oddajemy 17 pokoi gościnnych o łącznej liczbie 40 miejsc noclegowych, urządzonych w standardzie 3-gwiazdkowego hotelu. Pokoje zlokalizowane są na najwyższej kondygnacji ratusza oraz na piętrze C.K. Gospody Galicyjskiej. Organizujemy pobyty dla gości indywidualnych i grup zorganizowanych przez cały rok. Dużym powodzeniem cieszą się szkolenia i konferencje z możliwością zwiedzania Miasteczka Galicyjskiego i Skansenu. Współorganizujemy jarmarki świąteczne i wystawy okolicznościowe oraz imprezy patriotyczne. Kuchnia, jaką prowadzimy, oferuje specjały kuchni polskiej i regionalnej – królewski bulion, czerwony barszcz, biały żur, bigos galicyjski, kwaśnicę, ręcznie lepione pierogi, placki ziemniaczane, pstrąga, sandacza, wątróbkę czy tradycyjnego schabowego z kapustą i ziemniakami. Jesteśmy na szlaku turystyki kulturowej.

TETMAJERA 35/14
34-500 Zakopane
+48 18 202 02 00
Pokaż
Rok założenia: 1990
Bożena Jakubiak
DYREKTOR SPRZEDAŻY
+48 18 202 02 16

Grupa Trip

Grupa Trip jest organizatorem kongresów, konferencji i eventów w Polsce i za granicą. Jest laureatem licznych nagród. W 2014 r. Grupa otrzymała nagrodę Twórcy Innowacji.

Grupa Trip to zespół profesjonalistów z ponad 25-letnim doświadczeniem, który zajmuje się kompleksową organizacją kongresów i sympozjów medycznych na szeroką skalę, przygotowywaniem konferencji, szkoleń, a także realizacją eventów firmowych, spotkań motywacyjnych i wyjazdów integracyjnych na terenie całego kraju i za granicą. Grupa specjalizuje się również w organizacji turystyki biznesowej, indywidualnej oraz zagranicznej turystyki wyjazdowej i posiada cenne zaplecze konferencyjne, do którego należą: Centrum Kongresowe Hotel Ossa**** pod Warszawą oraz 3 obiekty w Zakopanem: Centrum Kongresowe Hotel Belvedere****, Hotel Litwor***** oraz Hotel Czarny Potok***. Współpraca z nami to gwarancja komfortu, jaki daje profesjonalne i terminowe wykonanie zleconych projektów. Co nas wyróżnia: • organizacja konferencji i eventów „szytych na miarę”; • kreatywne pomysły na eventy małej i dużej skali; • indywidualne podejście do każdego zlecenia; • bogate, multidyscyplinarne doświadczenie; • baza wysokiej klasy hoteli – własnych i współpracujących; • własne sale konferencyjne, w tym: największa sala na Podhalu oraz jedyna sala amfiteatralna w centralnej Polsce.

MIKOŁAJSKA 20
31-027 Kraków
+48 12 429 60 70
Pokaż
Rok założenia: 2000
Krzysztof Jędrocha
DYREKTOR DS. HANDLOWYCH
+48 12 411 99 64

Hotel Amadeus

Hotel Amadeus istnieje pod tą marką na rynku hotelarskim od 2000 r. Jest to kameralny obiekt, mieszczący się w eleganckiej, zabytkowej kamienicy z XVI w., odrestaurowanej i przystosowanej na potrzeby obecnej działalności. W ostatnich latach zostały mu przyznane liczne nagrody, m.in.: Odys 2009, Honorowa Odznaka „Za zasługi dla Turystyki” od Ministerstwa Sportu i Turystyki (2010), Medale Europejskie za usługi hotelowe (2012, 2015), Tripadvisor Certificate of Excellence – Hall of Fame (to specjalne wyróżnienie dla obiektów, które 5 lat z rzędu otrzymują wysokie oceny gości i certyfikaty jakości).

Hotel Amadeus jest ceniony ze względu na lokalizację, a przede wszystkim ze względu na świadczony poziom usług, co ma odzwierciedlenie w wysokich ocenach i dobrych opiniach zostawianych przez gości. Hotel Amadeus jest wybierany w głównej mierze przez indywidualnych turystów zagranicznych oraz przez gości biznesowych z Polski i zagranicy, jak również przez korporacje (pobyty służbowe, spotkania biznesowe). Posiada zaplecze gastronomiczne (restauracja, bar, kawiarnia) oraz 2 kameralne sale konferencyjne, dające możliwość odbycia kameralnych szkoleń i spotkań, uroczystych bankiet